Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Macam itik kita jer...
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Macam itik kita



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Saturday, 16-Aug-2008 13:27
MAHA 2008...best ke?
Lepas gi makan kenduri kat rumah orang kahwin kat Surada, :-D kami pun berangkat ler ke MAHA2008. Aiman jer taknak ikut, sbb dia nak gi ngan kengkawan dia Isnin ni....

Memang disaran sangat kalau takde nak beli barang sangat, baik naik bas dari Hentian Kajang tambang RM1 jer... kat dalam tu dari seksyen ke seksyen pun kena naik bas... kalau jalan alamat tak bangkit... demam ler esok...dengan panas teriknya...tu satu rahmatlah... yg dibuat berbatu2 luasnya tu buat apa... pengsan orang jalan...budak2 pun letih orang tua apa ke lagi....

Memang nak komplen sangat...ada ke patut dari kul 3 sampai 5.30 kitorang cuma cover bahagian ternakan jer....hu hu... :-S ...yg jadi lama sangat kat situ sbb dok ralit tengok Boer, Muscovy, rabbit....Arsyad siap naik kuda lak tu....

© Pidgin Technologies Ltd. 2016