Want to share this Foto on another web-site or blog?

Paste one of the following lines in to your site, blog or profile page..

Script:

HTML (for myspace, bebo etc):

BBCode (for message boards/forums):
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Iera memang suka main anak2 ayam ke burung ...
Mail this Foto to a friend
Search BoardTracker for..
Iera memang suka



< Previous

Next >
[ View the Fotopage entry | View the complete Fotopage ]


Saturday, 7-Nov-2009 13:24
Burung Puyuh ....
Hari ni ayah dah ke Padang,Indonesia pulak...semalam baru balik dr Terengganu.... huhu....

:-S :-( ... dah la kat sini musim hujan... malasnya nak menjejakkan kaki ke reban....mujur ada abang kat rumah...ringan kerja mama yg memang tak berapa berat nih....

Tambah pulak lagi... burung puyuh 20 ekor sampai magrib tadi...ishhh ishhhh rezekiiiiii..... huhu :-> tambah meriah lah ternakan kami....dah lama ayah booking burung ni.... sampai pulak waktu ayah takde di rumah....isshhhh isshhh....Tiru Adibah Noor...

Dah malam2 nih... hujan lak tu malam ni anak2 puyuh tido ngan abang Kluk2 yae... jangan gaduh makan sama2.... aiiikkk lain macam jer bunyi dia...


:P :-D :-D

© Pidgin Technologies Ltd. 2016